![pilt](https://barrel.ee/wp-content/uploads/2021/05/mfs25-303x400.jpg)
![pilt](https://barrel.ee/wp-content/uploads/2021/05/feel-the-wind-logo-square-100x100.png)
Hind: alates 5190€
Kõik funktsioonid, mida peate mootorist maksimaalselt saama, annab see elektroonilise sissepritsega mootor Tohatsu MFS 25 paadimootor.
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS 25 |
Silindrite arv (tk) | 3 |
Võimsus (hj / kw) | 25 hj (18,4 kW) |
Kubatuur | 526 cm³ |
Pöörded | 5000 – 6000 p / min |
Käivitus | Elektriline ja käsistart või käsistart |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Sõkruvi suurus | 8 “- 14” “ |
Jala kõrgus | 15 “, 20” |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | Tohatsu 4-taktiline päramootoriõli |
Kaal | 71,5 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12, 180, 15 |
Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimm / kallutus | S |
TOCS-väljund (Tohatsu Onboard Communication System) | S |
Hinnakiri | ||
---|---|---|
MFS 25 DETL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 5820 € |
Kampaania: 5190 eurot |
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Tellimiseks või täpsema teabe saamiseks kirjutage barrelgrupp@hotmail.com
või helistage +372 50 15 907
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- Elektrooniline kütuseprits
- Paaditööstuse esimene akuta käsitsi käivitatav EFI 4-taktiline rippmootor
- lihtsamaks käivitumiseks stardinöörist tõmbamisel kompressiooni alandamine silindrites
- Suur generaator ja alaldi aku paremaks laadimiseks
- Reguleeritav roolihõõrd ja trimmimiskoht roolimisjõu vähendamiseks
- Eespool paigaldatud käiguhoob hõlpsamaks kasutamiseks
- Madal vee sõiduasend, 6 kallutusasendit *
- Elektriline trimmimine ja kallutamine *
- Pult*
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsus
- Ümber kujundatud mootori ülemine ja alumine kate moodsama ilme ja lihtsama juurdepääsu saamiseks tavalistele hooldustöödeks
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem
- Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu, vaiksemaks sõiduks
- Jahutusvee temperatuuri reguleerimine termostaadiga
- Roostevabast happekindlast terasest valmistatud veepumba korpus, mis kestab paremini soolases ja liivases vees
- Kvaliteetne mere alumiiniumisulam, mis tagab kaitse korrosiooni eest
- Sisemine veekanalite tsinkkate tagab korrosioonikindluse
- 25 liitri suurune kütusepaak koos kütusetarvikute ja kütusetoruga
- Alumiiniumist propeller
- Suur mootoriõli maht garanteerib hea õlituse
- Täidavad EPA/CARB normid
Hoiatus ja kaitse
- Ülekuumenemise hoiatus (kuuldav)
- Madala õlirõhu hoiatus (kuuldav)
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioon on standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Käigukasti kaitse, käivitumine ainult käiguhoova neutraalasendis
- Pööretepiiraja
** Kaugjuhtimispuldi mudelid
FUNKTSIOONID
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-13.jpg)
Teatud mudelitel on saadaval multifunktsionaalne juhtkang.
Juhtkangile on integreeritud käiguvahetus, gaasihoovastik, trimmilüliti, turvanöör, TLDI ® hoiatustuled ja elektriline käivituslüliti. Multifunktsionaalsel roolikäepidemel on ergonoomiliselt kujundatud käiguhoob mugavamaks käigu vahetamiseks. Pikem gaasihoob, mis annab 110-kraadise pöörde raadiuse, et hõlbustada manööverdamist.
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-22.jpg)
Mootori juhtplokk (ECU)
16-bitine ECU juhib täpselt 4-taktiliste mootorite kütuse sissepritse ja süüte ajastust.
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-23.jpg)
Patareideta elektrooniline kütuseprits
30- ja 25-hobujõulistel on akudeta elektrooniliselt juhitav kütuse sissepritse seade, mis tagab kiire gaasikäigu, säästliku kütusekulu ja väga sujuva sõidetavuse.
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-24.jpg)
Häälestatud sisselaskekollektor
Häälestatud sisselaskekollektor tagab suurema pöördemomendi madalal ja keskmisel kiirusel ning tagab vaiksema töö.
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-25.jpg)
Torukujuline õhu sisselaskeava
Algselt Tohatsu väljatöötatud õhu sisselaskeava torukujuline struktuur aitab mootorisse sisse viia vajaliku õhuvoolu, takistades samal ajal vee sattumist mootorisse.
![](https://www.tohatsu.com/marine/int/features/img/img-features-26.jpg)
Sisseehitatud magevee loputussüsteem
Standardne sisseehitatud magevee loputussüsteem lihtsustab mootori tavapärast loputamist.