Hind: alates 7990€
Tohatsu MFS 60 A on ainus 60 hj paadimootor turul, mille võimsusest hoolimata on ta siiski ökonoomne. Kasutades tõestatud tehnoloogiat nagu; elektrooniline kütuse sissepritsesüsteem (EFI), topelt sisselaskeklapid, anodeeritud kolvid ja modifitseeritud rullikuga hoob, tagavad sujuvama sõidu ja kiirema kiirenduse. Paadisõitu täiendab hõlpsasti kasutatav trollikiiruse kontroller ja TOCS NMEA 2000 infosüsteem.
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS 60 A |
Silindrite arv (tk) | 3 |
Võimsus (hj / kw) | 60 hj (44,1 kW) |
Kubatuur | 866 cm³ |
Pöörded | 5000 – 6000 p / min |
Käivitus | elektrilistart |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Sõukruvi vahemik | 7 “- 17” |
Jalakõrgus | 15 “, 20” |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | Tohatsu 4-taktiline rippmootoriõli |
Kaal | 98,5 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12, 252, 21 |
Heitgaas väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimm / kallutus | S |
Trollimiskiirused | S |
TOCS-väljund (trollikiiruse kontroller) | S |
Tariif | ||
---|---|---|
MFS60AETL (elektriline käivitus, pikk jalg, elektriline trimm, kaugjuhtimine) | Hind: 9760 € |
Kampaania: 7990 eurot |
MFS60AWETL (valge) (elektriline käivitus, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 10760 € |
Kampaania: 8190 eurot |
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- Elektrooniline kütuseprits
- Digitaalne CD-süütesüsteem kiiremaks käivitamiseks
- Suure võimsusega generaator 21 – amprine akud paremaks laadimiseks
- Uus ja täiustatud käigukast madalama ülekandearvuga, madalama pöördemomendi suurendamiseks
- Madal vee sõiduasend, 6 kallutusasendit *
- Elektriline trimmimine ja kallutamine *
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsus
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem
- Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu, vaiksemaks sõiduks
- Jahutusvee temperatuuri reguleerimine termostaadiga
- Roostevabast happekindlast terasest valmistatud veepumba korpus, mis kestab paremini soolases ja liivases vees
- Kvaliteetne mere alumiiniumisulam, mis tagab kaitse korrosiooni eest
- Muutuva tühikäigu kiiruse reguleerimine vahemikus 650 kuni 950 p / min
- Nukkvõlliga juhitav trohoidne õlipump tagab mootori kriitiliste osade pikaajalise vastupidavuse
- Sisemine veekanalite tsinkkate tagab korrosioonikindluse
- Täidavad EPA/CARB normid
Hoiatus ja kaitse
- Ülekuumenemise hoiatus (kuuldav)
- Madala õlirõhu hoiatus (kuuldav)
- Aku pinge hoiatus (ainult visuaalne)
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioon on standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Käigukasti kaitse, käivitumine ainult käiguhoova neutraalasendis
- Pööretepiiraja
FUNKTSIOONID
SOHC 9-ventiil- ja rullklapihoovad
Unikaalse 9-klapilise disainiga SOHC koos rull-kiikudega tagab minimaalse hõõrdumise, pakkudes kiiremat gaasikäiku ja vastupidavamat kulumist.
Teatud mudelitel on saadaval multifunktsionaalne juhtkang.
Juhtkangile on integreeritud käiguvahetus, gaasihoovastik, trimmilüliti, turvanöör, TLDI ® hoiatustuled ja elektriline käivituslüliti. Multifunktsionaalsel roolikäepidemel on ergonoomiliselt kujundatud käiguhoob mugavamaks käigu vahetamiseks. Pikem gaasihoob, mis annab 110-kraadise pöörde raadiuse, et hõlbustada manööverdamist.
Muutuva tühikäigu süsteem
võimaldab trollikiirust (RPM) reguleerida võtmega neljal tasemel vahemikus 650–150 p / min (kumbki 100 p / min).
Sisseehitatud magevee loputussüsteem
Standardne sisseehitatud magevee loputussüsteem lihtsustab mootori tavapärast loputamist.