Hind: alastes 6795€
Kui vajate kompaktset võimsust, on Tohatsu 40 hj neljataktiline paadimootor just see, mida vajate.
Tohatsu 40 hj rippmootor on oma suurusklassi kõige ökonoomsem ja vaiksem. Tohatsu elektriline kütuseprits (EFI) ja digitaalne CD-süüde tagab tipptasemel säästmise, sujuva sõidetavuse ja kiire käivitamise ka külmades oludes. MFS 40-l on ka suure võimsusega 21-amprine generaator efektiivseks aku laadimiseks.
40 hj EFI neljataktiline pakub lisaks võimsamale sõidule ka kütuse säästlikust. Tõestatud töökindluse ja jõudlusega on MFS40 iga paadisõitja mitmekülgne valik töö ja vabaja sõiduks!
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS 40 |
Silindrite arv (tk) | 3 |
Võimsus (hj / kw) | 40 hj (29,4 kW) |
Kubatuur | 866 cm³ |
Pöörded | 5000 – 6000 p / min |
Käivutus | elektriline start |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Sõurkruvi vahemik | 7 “- 17” “ |
Jala kõrgus | 15 “, 20” |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | Tohatsu 4-taktiline rippmootoriõli |
Kaal | 95 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12, 252, 21 |
Otsene kütuse sissepritsimine | S |
Heitgaas väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimm / kallutus | S |
Trollimiskiirused | S |
TOCS-väljund (Tohatsu Onboard Communication System) | S |
Hinnakiri | ||
---|---|---|
MFS40AETS (elektriline käivitus, lühike jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 7500 € |
Kampaania: 6795 eurot |
MFS40AETL (elektriline käivitus, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 7500 € |
Kampaania: 6795 eurot |
MFS40AWETL valge (elektriline käivitus, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 7500 € |
Kampaania: 6995 eurot |
---|---|---|
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- Elektrooniline kütuseprits
- Suure võimsusega generaator 21 – amprine akud paremaks laadimiseks
- Uus ja täiustatud käigukast madalama ülekandearvuga, madalama pöördemomendi suurendamiseks
- Madal vee sõiduasend, 6 kallutusasendit *
- Elektriline trimmimine ja kallutamine *
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsus
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem
- Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu, vaiksemaks sõiduks
- Jahutusvee temperatuuri reguleerimine termostaadiga
- Roostevabast happekindlast terasest valmistatud veepumba korpus, mis kestab paremini soolases ja liivases vees
- Kvaliteetne mere alumiiniumisulam, mis tagab kaitse korrosiooni eest
- Muutuva tühikäigu kiiruse reguleerimine vahemikus 650 kuni 950 p / min
- Nukkvõlliga juhitav trohoidne õlipump tagab mootori kriitiliste osade pikaajalise vastupidavuse
- Sisemine veekanalite tsinkkate tagab korrosioonikindluse
- Täidavad EPA/CARB normid
Hoiatus ja kaitse
- Ülekuumenemise hoiatus (kuuldav)
- Madala õlirõhu hoiatus (kuuldav)
- Aku pinge hoiatus (ainult visuaalne)
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioon on standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Käigukasti kaitse, käivitumine ainult käiguhoova neutraalasendis
- Pööretepiiraja
FUNKTSIOONID
Teatud mudelitel on saadaval multifunktsionaalne juhtkang.
Juhtkangile on integreeritud käiguvahetus, gaasihoovastik, trimmilüliti, turvanöör, TLDI ® hoiatustuled ja elektriline käivituslüliti. Multifunktsionaalsel roolikäepidemel on ergonoomiliselt kujundatud käiguhoob mugavamaks käigu vahetamiseks. Pikem gaasihoob, mis annab 110-kraadise pöörde raadiuse, et hõlbustada manööverdamist.
Muutuva tühikäigu süsteem
võimaldab trollikiirust (RPM) reguleerida võtmega neljal tasemel vahemikus 650–150 p / min (kumbki 100 p / min).
Sisseehitatud magevee loputussüsteem
Standardne sisseehitatud magevee loputussüsteem lihtsustab mootori tavapärast loputamist.
Audiovisuaalne hoiatussüsteem
Tahhomeeter teavitab operaatorit sisseehitatud hoiatustulede kaudu võimalikest probleemidest, nagu madal õlirõhk, madal aku ja ülekuumenemine. (Tahhomeetriga varustatud mudelite puhul)