Hind: alates 4090€
Kui vajate kompaktset võimsust, on Tohatsu 30 hj neljataktiline paadimootor just see, mida vajate.
Tohatsu 30 hj rippmootor on oma suurusklassi kõige ökonoomsem ja vaiksem. Tohatsu elektriline kütuseprits (EFI) tagab tipptasemel säästmise ja kiire käivitamise ka külmades oludes. Elektriline trollikiiruse kontroll 850; 950; 1050 p / min.
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS30 |
Silindrite arv (tk) | 3 |
Võimsus (hj / kw) | 30 hj (22,1 kW) |
Kubatuur | 526 cm³ |
Pöörded | 5250 – 6250 p / min |
Käivitamine | Elektriline ja käsistart või käsistart |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Sõukruvi vahemik | 8 “- 14” “ |
Jala kõrgu | 15 “, 20” |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | Tohatsu 4-taktiline rippmootoriõli |
Kaal | 71,5 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12, 180, 15 |
Heitgaas väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimmi / kallutamine | S |
Trollimiskiirused | S |
TOCS-väljund (Tohatsu Onboard Communication System) | S |
Tariif | ||
---|---|---|
MFS30DS (käsitsi käivitamine, lühike jalg, juhtkangist juhtimine) | Hind: 5210 € |
Kampaania: 4090 eurot |
MFS30DL (käsitsi käivitamine, pikk jalg, juhtkangist juhtimine) | Hind: 5290€ |
Kampaania: 4090 eurot |
MFS30DES (elektriline ja käsitsi käivitamine, lühike jalg, kaugjuhtimine) | Hind: 5390€ |
Kampaania: 5070 eurot |
MFS30DEL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, kaugjuhtimine) | Hind: 5390€ |
Kampaania: 5070 eurot |
MFS30DETS (elektriline ja käsitsi käivitamine, lühike jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 5790€ |
Kampaania: 5290 eurot |
---|
MFS30DETL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 5790€ |
Kampaania: 5290 eurot |
---|
MFS30DWETL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) valge | Hind: 5790€ |
Kampaania: 5290 eurot |
---|
Kõigil mootoritel eraldi kütusepaak.
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- Elektrooniline kütuseprits
- Paaditööstuse esimene akuta käsitsi käivitatav EFI 4-taktiline rippmootor
- lihtsamaks käivitumiseks stardinöörist tõmbamisel kompressiooni alandamine silindrites
- Suur generaator ja alaldi aku paremaks laadimiseks
- Reguleeritav roolihõõrd ja trimmimiskoht roolimisjõu vähendamiseks
- Eespool paigaldatud käiguhoob hõlpsamaks kasutamiseks
- Madal vee sõiduasend, 6 kallutusasendit *
- Elektriline trimmimine ja kallutamine *
- Pult*
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsus
- Ümber kujundatud mootori ülemine ja alumine kate moodsama ilme ja lihtsama juurdepääsu saamiseks tavalistele hooldustöödeks
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem
- Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu, vaiksemaks sõiduks
- Jahutusvee temperatuuri reguleerimine termostaadiga
- Roostevabast happekindlast terasest valmistatud veepumba korpus, mis kestab paremini soolases ja liivases vees
- Kvaliteetne mere alumiiniumisulam, mis tagab kaitse korrosiooni eest
- Sisemine veekanalite tsinkkate tagab korrosioonikindluse
- 25 liitri suurune kütusepaak koos kütusetarvikute ja kütusetoruga
- Alumiiniumist propeller
- Suur mootoriõli maht garanteerib hea õlituse
- Täidavad EPA/CARB normid
Hoiatus ja kaitse
- Ülekuumenemise hoiatus (kuuldav)
- Madala õlirõhu hoiatus (kuuldav)
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioon on standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Käigukasti kaitse, käivitumine ainult käiguhoova neutraalasendis
- Pööretepiiraja
FUNKTSIOONID
Teatud mudelitel on saadaval multifunktsionaalne juhtkang.
Juhtkangile on integreeritud käiguvahetus, gaasihoovastik, trimmilüliti, turvanöör, TLDI ® hoiatustuled ja elektriline käivituslüliti. Multifunktsionaalsel roolikäepidemel on ergonoomiliselt kujundatud käiguhoob mugavamaks käigu vahetamiseks. Pikem gaasihoob, mis annab 110-kraadise pöörde raadiuse, et hõlbustada manööverdamist.
Mootori juhtplokk (ECU)
16-bitine ECU juhib täpselt 4-taktiliste mootorite kütuse sissepritse ja süüte ajastust.
Patareideta elektrooniline kütuseprits
30- ja 25-hobujõulistel on akudeta elektrooniliselt juhitav kütuse sissepritse seade, mis tagab kiire gaasikäigu, säästliku kütusekulu ja väga sujuva sõidetavuse.
Häälestatud sisselaskekollektor
Häälestatud sisselaskekollektor tagab suurema pöördemomendi madalal ja keskmisel kiirusel ning tagab vaiksema töö.
Torukujuline õhu sisselaskeava
Algselt Tohatsu väljatöötatud õhu sisselaskeava torukujuline struktuur aitab mootorisse sisse viia vajaliku õhuvoolu, takistades samal ajal vee sattumist mootorisse.
Sisseehitatud magevee loputussüsteem
Standardne sisseehitatud magevee loputussüsteem lihtsustab mootori tavapärast loputamist.