Hind: alates 3125€
MFS 15 hj sisaldab elektroonilist kütuse sissepritset (EFI)
EFI-süsteemi üheks suureks eeliseks on kiire käivitus ilma õhuklapita. EFI- süsteem tagab terava kiirenduse kõigis pöörete vahemikes ning on märkimisväärne kütusesäästlik.
Power Tilt! Oleme lisanud oma kaugjuhtimis- / käsijuhtimis kangile Power Tilt’i süsteemi, et pakkuda teile veelgi suuremat kasutusmugavust.
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS 15 |
Silindrite arv (tk) | 2 |
Võimsus (hj / kw) | 15 hj (11,0 kW) |
Kubatuur | 333 cm3 |
Pöörded | 5400 – 6100 p / min |
Käivitamine | Elektriline- ja käsitsi- või käsitsi |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Sõukruvi vahemik | 6 “- 11,5” “ |
Jala kõrgused | 15 “, 20” |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | Tohatsu 4-taktiline päramootoriõli |
Kaal | 43 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12V, 145W, 12A |
Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu | Standardis |
Madalas vees sõiduasend | pole T-mudeleid |
Elektriline trimm / kallutamine | T-mudelid |
Hinnakiri | ||
---|---|---|
MFS15ES (käsitsi käivitamine, lühike jalg, juhtkangist juhtimine) | Hind: 3240 € |
Kampaania: 3125 eurot |
MFS15EEFS (elektriline ja käsitsi käivitamine, lühike jalg, juhkangist juhtimine) | Hind: 3500 € |
Kampaania: 3450 eurot |
MFS15EEFL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, juhtkangist juhtimine) | Hind: 3600 € |
Kampaania: 3450 eurot |
MFS15EEPS (elektriline ja käsitsi käivitamine, lühike jalg, kaugjuhtimine) | Hind: 3600 € |
Kampaania: 3500 eurot |
MFS15EEPL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, kaugjuhtimine) | Hind: 4090 € |
Kampaania: 3500 eurot |
MFS15EEPTS (elektriline ja käsitsi käivitamine, lühike jalg, elktritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 4090 € |
Kampaania: 3790 eurot |
MFS15EEPTL (elektriline ja käsitsi käivitamine, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 4090 € |
Kampaania: 3790 eurot |
---|
Kõigil mootoritel on eraldi kütusepaak.
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- Digitaalne elektrooniline juhtseade (ECU) on mõeldud mootori viivitamatuks käivitamiseks kõikides tingimustes, kiirema gaasireaktsiooni ja sujuvama trollimise jaoks
- Rippmootorit on kergem madalas vees kergitata
- Suur generaator ja alaldi aku paremaks laadimiseks *
- 90-kraadine pöörderaadius
- Reguleeritav roolihõõrd roolimisjõu vähendamiseks *
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsuse alused
- Läbi sõukruvi rummu heitgaas väljutamine vaiksemaks sõiduks
- Termostaadiga juhitav jahutussüsteem, mootori püsiva temperatuuri tagamiseks
- Roostevabast terasest veepumba korpuse vooder, vastupidavuse tagamiseks
- Kvaliteetne mere alumiiniumisulam, mis pakub kaitset korrosiooni eest
- Sisemine veekanalite tsinkkate, mis tagab korrosioonikindluse
- 12 liitrine kütusepaak sisaldab kütusetarvikuid (kütusetoru, kütusemõõdukiga kork
- Alumiiniumist propeller
Hoiatus ja kaitse
- Madala õlirõhu hoiatus (visuaalne ja kuuldav **)
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioonide standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Käigukasti kaitse mootori turvalisemaks käivitamiseks
FUNKTSIOONID
Multifunktsionaalne juhtkang
Stopp-lüliti, käiguvahetus, hõõrdumise reguleerimiskruvi ja kallutamise lüliti (ainult PTS mootoril).
Eemaldatav kandekäepide
Esiküljel on lisatud kandekäepide, mille saab hõlpsasti ära peita.
Kütusevee eraldaja (separaator)
Standardvarustuses on kvaliteetne ja kasutajasõbralik kütusevee eraldaja.
Parem raskuskese jaotus
Liigutades raskeid komponente (st väntvõll, veovõll) eelmise mudeliga võrreldes 30 mm ettepoole, on kallutatav kaal eelmise versiooniga võrreldes vähenenud 26%, mis muudab kasutajate käsitsi kallutamise palju lihtsamaks.
Kompaktne kütusesüsteemi paigutus lihtsaks hoolduseks
Auruseparaatori paak (VST) on kavandatud integreerima kõrgsurve kütuse etteandepump, regulaator ja kütusejahuti ühte komponenti.