Hind: alates 22810€
Paadimootor BFT 250 D toob suure töömahu 3,6 liitrises V6-s. See kitsas v6 disain pakub tippjõudlust ja vastupidavust ning tagab madala kütusekulu. Suure võimsusega generaator pakub 90 amprit koos 60 laadimisvõimendiga generaatoriga.
Uus BFT 250 D pakub laiemat pöördemomendi vahemikku ja sujuvamat jõudu kogu mootori tööpiirkonnas.
Tehniline informatsioon |
|
---|---|
Mudel | BFT250 |
Silindrite arv (tk) | 6 |
Võimsus (hj / kw) | 250 hj (183,9 kW) |
Kubatuur | 3 583 cm³ |
Pöörded | 5300 – 6300 p / min |
Käivitus | elektriline |
Juhtimine | Pult |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Jala kõrgus | 25 “ |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | (SG, SH, SJ) SAE 10W-30 |
Kaal | 284 kg |
Voolu väljund (V, W, A) | 12V, 1080W, 90A |
Heitgaasi väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimmi / kallutamine | S |
Trollimiskiirused | O |
PGM-FI®z Mitmepunktiline pihustamine | S |
BLAST® Madalam väändejõud | S |
ECOmo® Skinny Alloy tehnoloogia | S |
Muutuv klapi ajastus | S |
TOCS-buss (Tohatsu Onboard Communication System) | S |
Hinnakiri | ||
---|---|---|
BFT250DXRU (elektriline käivitus, X-pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 25100 € |
Kampaania: 22810 € |
BFT250DXCRU (elektriline käivitus, X-pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine, vastu pöördelin ) | Hind: 25750 € | Kampaania: 23410 € |
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
4-taktiline tehnoloogia
- Lean põlemiskontroll, parema kütusekulu säästmiseks kruiisikiirustel
- Maksimaalne kiirendussüsteem aitab saavutada erakordse auku
- Muutuv klapi ajastus
- 3-suunaline jahutussüsteem, mis aitab kaitsta ülekuumenemise eest
- Tugev 5-tollise läbimõõduga käigukast, mis on ehitatud vastu pidama äärmuslikele tingimustele
- Mittelineaarsed kummikinnitused tagavad sujuvama töö kõigi mootori pöörete juures
- Väntvõlliga juhitav trohoidne õlipum tagab mootori kriitiliste osade pikaajalise vastupidavuse
- Optimeeritud kütuse sissepritsega saate igasse silindrisse täpse kütuse / õhu koguse
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsuse alused
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem, hõlpsaks rutiinseks loputamiseks
- Eraldi topeltõhu sisselaskekatte disain aitab hoida mootori kriitilisi komponente jahedas
- Suletud startermootor, mis on tagurpidi suletud kambrisse, et kaitsta olulisi komponente elementide eest
- Elektroonilise juhtimismoodulid võimaldavad mootori andmeid liidestada süsteemide ja süsteeminäidikutega, näiteks SONAR või GPS
Hoiatus ja kaitse
- Madala õlirõhu hoiatus
- Ülekuumenemise hoiatus
- Madal akupinge hoiatus
- Vesi kütuses hoiatus
- Käigukasti kaitse
- Pöörete piiraja