Hind: alates 11 870€
Isegi Tohatsu MFS 100 A paadimootoril on standardvarustuses trollimiskiiruse regulaator, mis suudab tühikäigu pöörlemissagedust varieerida vahemikus 650-850 p/min.
“4-2-1 Performance Tuned Exhaust” tagab parima pöördemomendi ja kiirenduse. Kaasaegne elektritootmine hoiab tõenäoliselt tänapäeva paatide elektroonika töös.
Tehniline informatsioon | |
---|---|
Mudel | MFS 100 A |
Silindrite arv (tk) | 4 |
Võimsus (hj / kw) | 100 hj (73,6 kW) |
Kubatuur | 1 995 cm³ |
Pöörded | 5000 – 6000 p / min |
Käivitus | elektrilistart |
Juhtimine | Kaugjuhtimispult või juhtkang |
Käigukast | Edasi – tagasi – tühikäik |
Jalakõrgus | 20 “ 25″ |
Kütus | Pliivaba, min. 95 okt |
Õli | 4 taktiline SH, SJ, SL, SAE: 10W-30/40 |
Kaal | L 178,0 kg ja UL 182,5 |
Voolu väljund (V, W, A) | 12, 492w,41A |
Heitgaas väljutamine sõukruvi rummu kaudu | S |
Elektriline trimm / kallutus | S |
Trollimiskiirused | S |
TOCS-väljund (trollikiiruse kontroller) | S |
Hind | ||
---|---|---|
MFS100AETL (elektriline käivitus, pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 12590€ |
Kampaania: 11870 € |
MFS100AETUL (elektriline käivitus, X- pikk jalg, elektritrimm, kaugjuhtimine) | Hind: 12590€ |
Kampaania: 11870 € |
*Kõigil mootoritel 5 aastane tehasegarantii
Suure jõudlusega ja lihtne kasutada
- 4-2-1 Suure jõudlusega heitgaas tekitab suure pöördemomendi, mis aitab teil kiiremini edasi jõuda
- Peenhäälestatud ECU tagab vajadusel tugeva kiirenduse
- Elektrooniline kütuseprits
- Mikroarvuti programmeeritud süütesüsteem kiiremaks käivitamiseks
- Suure võimsusega 41-amprine generaator
- Reguleeritav roolihõõrd ja trimmimiskoht roolimisjõu vähendamiseks
- Toite trimmimine ja kallutamine
Kasutaja mugavuse ja usaldusväärsuse alused
- Sheet Molding Compound (SMC) korpused on vastupidavuse tagamiseks
- Anodeeritud alumiiniumkomponendid korrosioonikindluse tagamiseks
- Õlifiltri all olev õlipüüdurialus, puhastab õlifiltrit
- Kergesti ligipääsetav ja eemaldatav kütusefilter, võimaldab veest lihtsalt ja kiiresti tühjendada
- Üle 16 ohvri anoodi, mis on strateegiliselt paigutatud kõikidesse põhikomponentidesse
- Sisseehitatud magevee loputussüsteem hõlpsaks rutiinseks loputamiseks
- Muutuva tühikäigu kiiruse reguleerimine vahemikus 650 kuni 850 p / min 5-sammulisena
- Nukkvõlliga juhitav trohoidne õlipump tagab mootori kriitiliste osade pikaajalise vastupidavuse
- Roostevabast terasest veepumba korpuse vooder, suurepärase vastupidavuse tagamiseks
Hoiatus ja kaitse
- Madala õlirõhu hoiatus (visuaalne ja kuuldav)
- Ülekuumenemise hoiatus (kuuldav)
- Käigukasti kaitse, mootori turvalisemaks käivitamiseks
- Turvapael (oluline kaitsefunktsioon, standard kõigil Tohatsu rippmootoritel)
- Pöörete piiraja
FUNKTSIOONID
4-2-1 Jõudlusega häälestatud heitgaas
Isomeetriline agregeeritud väljalaskekollektor “4-2-1 Performance Tuned Exhaust” maksimeerib pöördemomendi ja kiirenduse. See ainulaadne disain on esmakordne tööstusharus ja seda leiab ainult Tohatsu rippmootoritelt. Tehes iga heitgaasikäigu pikkuse võrdseks, tekitab iga silindri heitgaaside liitmine täiendava tõmbe, mis aitab heitgaasi mootorist välja tõmmata. See välistab täielikult heitgaaside sekkumise võimaluse ja parandab oluliselt jõudlust.
Video on saadaval siin
Väljapaistev pöördemoment
Alates 4-2-1 jõudlusega häälestatud heitgaasist on MFS75 / 90/100/115 suurim pöördemoment, mis viib teid kiiremini edasi ja saavutab tippkiiruse kiiremini kui ükski teine konkurent.
** Andmed põhinevad Tohatsu inseneriosakonna tehtud ja kogutud uuringutel
Suurepärane vastupidavus ja optimeeritud kaal
Vastupidavuse ja kaalu vähendamise eesmärgil optimeeris Tohatsu kõiki suhteliselt raskeid komponente, nagu silindripea, väljalaskekollektor, mootori alus, õlivann jne. Pika mootori tööea jaoks on kõigil peamistel alumiiniumkomponentidel kasutatud spetsiaalset anodeeritud protsessi .
Suurepärane kütusesäästlikkus
MFS75 / 90/100/115 on oma klassis ainulaadse SOHC-4V disainiga, kus konkurentideks on kas SOHC-2V või DOHC-4V. Süüteküünlad on strateegiliselt paigutatud iga põlemiskambri keskmesse, et tagada kõige tõhusam põlemine optimaalse soojusjuhtivusega, mille tulemuseks on tugev töö ja kütusesäästlikkus.
Vaikus
Ühtlase pikkusega sisselaskekollektori, 4-2-1 jõudlusega häälestatud heitgaasi ja peenhäälestatud ECU abil tagab MFS75 / 90/100/115 ergastava ja jõudlusest inspireeritud mootoriheli.
Manööverdusvõime
Peenhäälestatud ECU programmeerimisega on MFS75 / 90/100/115 loodud vajaduse korral kiirenduse parandamiseks, et paat kiiremini glissi saada. Kui te gaasi põhja, tunneb ECU selle ära ja süttib kõigis neljas silindris korraga. Samal ajal optimeerib ECU ja varustab piisavalt õhu ning kütusega, mis muudab õhu ja kütuse segu kiirema kiirenduse jaoks suurema pöördemomendi tekitamiseks sobivamaks. Mida suurem on teie pöördemoment, seda tugevama kiirenduse saate, mille tulemuseks on aukude kiiremini laadimine. (Klõpsake siin) Ülemised ja alumised kinnitused ning käigukast on optimeeritud otsese juhtimissageduse ning manööverdusvõime ning suurema stabiilsuse tagamiseks.
Mitmefunktsiooniline kallurkäepide käepidemega PTT-lülitiga
Multifunktsionaalne kallutuskäepide on suurepärane valik äriliseks kasutamiseks. Erinevate tuule- ja hetketingimuste tasakaalustamiseks võimaldab torrlimis süsteem kasutajal valida võtmega lülitile vajutades viie erineva pöörlemiskiiruse vahemiku vahel parima trollimiskiiruse saamiseks.
TOCS 4,3-tolline LCD-ekraan (valikuline)
TOCS (Tohatsu Onboard Communication System) 4,3-tolline LCD-ekraan ühendub CAN-siiniga ja suhtleb otse mootori ECU-ga. Mootori andmed, veakoodid ja häired kuvatakse LCD-ekraanil.